Mad på skolen

Vores kantine har bronze i Det Økologiske Spisemærke. Du og dit barn kan nemt holde jer opdaterede på ugens menu og enten bestille hjemmefra eller købe på dagen.

Åbningstider for salg i kantineboden

9.30-10.00 for 6.-9. årgang

11.30-12.00 for 6.-9. årgang

Kantinen holder dagligt åben for salg til alle elever fra 6.-9. årgang.

Elever på 0.-5. årgang kan bestille online hjemmefra, som kantinen pakker og kommer ud med i klassen (i frokostpausen). Bestil mad her.

Kantinen tilbyder hver dag:

• Varme retter
    • Salatbar
    • Hjemmebagte grove og lyse boller og andet brød
    • Årstidens frugt og grønt

Vi bruger friske og sunde råvarer og sørger altid for, at vores hjemmelavede supper, kødsauce og andre varme retter indeholder grøntsager. Desuden tilbyder vi en gang imellem en sød hjemmebagt ting.

Sådan køber eleverne mad

• Elever fra 6. kl. til 9. klasse kan enten købe mad på dagen eller bestille mad i forvejen og afhente den i kantinen.
    • Elever fra 0. kl. til 5. klasse kan bestille mad online, som leveres ud i klasserne i frokostpausen

Bestil mad i Skødstrup Skoles kantine

Ønsker du at bestille mad? Bestil mad i forvejen her.

• Du kan bestille indtil kl. 7:00 samme dag og op til 1 uge frem.
    • Betalingen foregår med dankort.
    • Ændringer i menuplanen kan i sjældne tilfælde forekomme. I så fald erstattes det bestilte af en tilsvarende menu.
    • Bestilt, men ikke afhentet mad refunderes ikke.

Kontantfri kantine - alle elever har et betalingskort:

Fra starten af 2023 overgår vi til kontantfri kantine, hvor alle elever i stedet har et betalingskort. Forældre sætter penge ind på kortet ved at logge ind her med deres MitID.

Bestil mælk

Ønsker du mælk til dit barn hver dag? Bestil mælkeabonnement her.

• Mælken er økologisk og bliver pakket i tasker til de klasser, hvortil der er bestilt mælk.
    • Alle klasser har en mælkeduks. Mælkeduksene henter mælketaskerne i køleskabene inden spisepausen kl. 11.30.

Du kan se vores elitesmiley som vi er stolte af.

Sidst opdateret: 20. november 2023